ConConsciencia

jueves, 21 de agosto de 2008

Accident aeri / Accidente aéreo


Aquest matí arribo a l'oficina i veig en portada "Infern a Barajas", el meu pensament passa per pensar que ha estat una vaga, cumul de retrasos, cancel·lacions de vols per mal temps... en el meu cervell no tenia cabuda el pensar en un accident aèri... a mida que fixo la vista a la portada del diari "Público" veig la foto de la part darrera d'un avió, calcinada, negre, és aquí quan el meu cap es possa en funcionament!! Desgraciadament és veritat, un avió d'Spanair s'ha estaballat causant la mort de 159 persones. A Espanya, la segona companyia aèria, com és possible? doncs ho és, i vull pensar que ha estat un accident que no s'ha pogut evitar, que no té res a veure amb l'incidència que es va detectar i que van solventar abans d'enlairar-se... confio a la sesatesa de les persones que van prendre la decisió de que l'avió estava en condicions tècniques per volar.

Des d'aquestes línies vull enviar el meu consol als familiars de les persones que volavan al vol 5022JK d'Spanair. Tots compartim una part del dolor.

A més aprofito per criticar molt durament a la decisió de la COI (Comité Organitzador Olímpic) per la falta de solidaritat amb les víctimes. No ha permés que la bandera oneji a mitja asta, o que els competidors portin el crespó negre... l'esport no comparteix valors? no és solidari? no té sentiments? Què costa deixar que es faci? A qui perjudica? Em sembla vergonyòs, inadmissible i insolidari. El Govern no prendrà messures al respecte?


----


Esta mañana llego a la oficina y veo en portada "Infierno en Barajas", mi pensamiento pasa por pensar que ha sido una huelga, un cúmulo de retrasos, cancelaciones de vuelos por mal tiempo... en mi cerebro no tenía cabida el pensar en un accidente aéreo... a medida que fijo la vista a la portada del diario "Público" veo la foto de la parte trasera de un avión, calcinada, negra, es aquí cuando mi cabeza se pone en funcionamiento!! Desgraciadamente es verdad, un avión de Spanair se ha estrellado causando la muerte de 159 personas. en España, la segunda compañía aérea, ¿cómo es posible? pues lo es, y quiero pensar que ha sido un accidente que no se ha podido evitar, que no tiene nada que ver con la incidencia que se detectó y que solventaron antes de despegar... confío en la sensatez de las personas que tomaron la decisión de que el avión estaba en condiciones técnicas para volar. Desde estas líneas quiero enviar mi pésame a los familiares de las personas que volaban en el vuelo 5022JK de Spanair. Todos compartimos una parte del dolor.

Además aprovecho para criticar muy duramente la decisión de la COI (Comité Organizador Olímpico) por la falta de solidaridad con las víctimas. No ha permitido que la bandera ondee a media asta, o que los competidores lleven el crespón negro... ¿el deporte no tiene valores? ¿no es solidario? ¿no tiene sentimientos? ¿Qué cuesta dejar que se haga? ¿A quién perjudica? Me parece vergonzoso, inadmisible e insolidario. ¿El Gobierno no tomará medidas al respecto?

domingo, 3 de agosto de 2008

Trucada PAP de Ràdio Flaixbac

Ja fa un mes que vam fer una trucada al PAP de Ràdio Flaixbac per felicitar a una amiga i fer-li una "putada" per tal de que guanyès un dels seus regals. Us adjunto la trucada!!! Eli, Xavi, Lena, moltes gràcies pel programa!!! Petons molt forts!!!
Mario.
---
Ya hace un tiempo que llamamos al PAP de Ràdio Flaixbac para felicitar a una amiga y hacerle una "putada" con el objetivo de que ganase uno de sus regalos. Os adjunto la llamada. Eli, Xavi y Lena, muchas gracias por el programa!!! Besos muy fuertes,
Mario.